DM er fortsatt en stor del av det totale markedsføringsbudsjettet her til lands. Som spesialist på produksjon og trykk er vi oppriktig opptatt av at du skal få mest mulig igjen av din markedsinvestering. For å oppnå dette er det en rekke forhold å tenke på. Vi ser alle disse forholdene i sammenheng, og sørger for at din DM optimaliseres etter dine mål og ambisjoner.
Et nøkkelord når vi snakker DM, er målgruppe. Nettopp målgruppedefineringen og -utvalget kan være avgjørende for suksessen med en DM, sammen med utformingen og tilbudet som er bakt inn i budskapet. Det viktigste er at DM-en fungerer akkurat for dem du er på jakt etter å selge budskapet ditt til.
Når det gjelder utformingen av din DM, er det en verden av muligheter. Opp gjennom årene ble ulike DM-typer spesialisert for salg av abonnementer, for avtaler om prøvekjøring av biler og traktorer, for salg av klær og husholdningsprodukter til private – kort sagt er det få grenser for hva man kan omsette ved hjelp av gode, målrettede DM-er. Tenk også på om du vil legge ved noe i en DM – et pyramideformet produkt vil nærmest garantere at budskapet ditt blir liggende øverst i brevbunken, siden alle andre vil skli av konvolutten din.
Mange har spådd at trykte budskap vil dø ut i vår digitaliserte verden. Vi deler ikke den troen. Nettopp derfor har vi spesialisert oss på avanserte trykksaker i ulike formater, samt distribusjonsmåter, målgruppedefinering og andre tiltak som er med på å gjøre nettopp din DM til et nyttig markedstiltak.
Det er verdt å tenke på en ting når du vurderer DM for å få ut budskapet ditt: Når det totale trykket i folks postkasser har gått ned, vi jo de som adresseres dit, bli mer synlige. Vi hjelper deg hele veien, slik at ditt budskap treffer nettopp dem du vil nå.
Vil du vite mer om hvordan akkurat din DM kan se ut? For kontaktskjema, klikk her.